Τι είναι η διαχείριση social media;
Η διαχείριση social media είναι η διαδικασία με την οποία θα δημιουργηθεί και θα εκδοθεί περιεχόμενο (φωτογραφίες, βίντεο, carousel), η εποπτεία της αλληλεπίδρασης που θα λάβει το περιεχόμενο, η αύξηση της κοινότητας που ακολουθεί τα προφίλ, η αύξηση των πελατών, η ανάλυση των αποτελεσμάτων των προσπαθειών και η πλήρης ενημέρωση του πελάτη κατά τη διάρκεια της διαχείρισης.
Ανάλογα με τους στόχους του πελάτη περιλαμβάνονται ένα ή περισσότερα κοινωνικά μέσα (Instagram, Facebook, Linkedin, Youtube, Tiktok κτλ) προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουμε θέσει. Τέλος η διαχείριση social media είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ σε κάθε επιχείρηση που μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και το Brand awareness κατακόρυφα.
Τι είναι ο social media manager;

Ο social media manager είναι το άτομο που θα ασχοληθεί με τη διαχειρίση των social media. Είναι επομένως αντιληπτό ότι πρέπει να διαθέτει ορισμένες ικανότητες όπως:
- Άριστη επικοινωνία
Ο social media manager είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία εκ μέρους της επιχείρησης ή του δημοσίου προσώπου, αναρτά δημοσιεύσεις και απαντά σε δημόσια ή ιδιωτικά μηνύματα. Είναι σημαντικό να γνωρίζει τον τρόπο που θα επικοινωνήσει προφορικά αλλά και γραπτά.
- Δημιουργικότητα
Με συνέπεια πρέπει να βρίσκει συνεχώς νέους τρόπους να μεταφέρει το μήνυμα με βελτιωμένα αποτελέσματα.
- Συνεργασία
Ο social media manager σπάνια δουλεύει μόνος. Πλαισιώνεται από τον copywriter, το γραφίστα και τους ειδικούς στο marketing σχεδόν σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Ενώ πάντα πρέπει να έρχεται σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες για σημαντικές αλλαγές στη μεθοδολογία.
- Οργάνωση
Μέσα από την οργάνωση θα έρθει η αποδοτικότητα και η αποφυγή λαθών. Είναι σημαντικό να είναι όλα οργανωμένα σε χρονοδιαγράμματα που θα τηρούνται χωρίς καθυστερήσεις.