Διαχείριση Social Media & Marketing για Επιχειρήσεις

Τα Social Media έχουν αλλάξει και οι τακτικές του χθες δεν αποδίδουν σήμερα. Για να δεις την ανταπόκριση του κόσμου να αυξάνεται, άφησε τη διαχείριση Social Media πάνω μας. Γιατί εμείς το βλέπουμε διαφορετικά.

Instagram
TikTok Reels
Google ads
Facebook ads
Youtube shorts
Essentials
Τα Βασικά
Διαχείριση Instagram, Facebook, Tiktok
3 Δημοσιεύσεις και Story το μήνα με προωθητικό περιεχόμενο.

Περιλαμβάνει:
→ 2 Δημοσιεύσεις σε μορφή βίντεο (σενάριο, μουσική, κειμενογραφία, σχεδιασμός γραφικών, video editing)
→ 1 Δημοσίευση σε μορφή carousel (πρότυπο σύμφωνο με branding, εκτεταμένη παρουσίαση, tags προϊόντων, κειμενογραφία)
3 Δημοσιεύσεις Εικόνας το μήνα προωθητικού ή χαλαρού περιεχομένου
Μη υποστήριξη επιπλέον δημοσιεύσεων
Τα δημόσια ή ιδιωτικά μηνύματα δεν ελέγχονται
Η Διαχείριση των διαφημίσεων δεν υποστηρίζεται
Οι δημοσιεύσεις προγραμματίζονται εντός τριών ημερών μετά την ολοκλήρωση και σε συνεννόηση με τον πελάτη
Semi-Managed
Ημιδιαχείριση
Διαχείριση Instagram, Facebook, Tiktok
4 Δημοσιεύσεις και Story το μήνα με προωθητικό περιεχόμενο.

Περιλαμβάνει:
→ 2 Δημοσιεύσεις σε μορφή βίντεο (σενάριο, μουσική, κειμενογραφία, σχεδιασμός γραφικών, video editing)
→ 2 Δημοσιεύσεις σε μορφή carousel (πρότυπο σύμφωνο με branding, εκτεταμένη παρουσίαση, tags προϊόντων, κειμενογραφία)
8 Δημοσιεύσεις Εικόνας το μήνα προωθητικού ή χαλαρού περιεχομένου
Έως 5 δημοσιεύσεις εικόνας ή βίντεο που μας παραδίδει ο πελάτης
Πλήρης υποστήριξη δημοσίων ή ιδιωτικών μηνυμάτων
Διαχείριση διαφημίσεων Instagram και Facebook
Οι δημοσιεύσεις προγραμματίζονται εντός τριών ημερών μετά την ολοκλήρωση και σε συνεννόηση με τον πελάτη
Fully-Managed
Πλήρης Διαχείριση
Διαχείριση Instagram, Facebook, Tiktok
8 Δημοσιεύσεις και Story το μήνα με προωθητικό περιεχόμενο.

Περιλαμβάνει:
→ 4 Δημοσιεύσεις σε μορφή βίντεο (σενάριο, μουσική, κειμενογραφία, σχεδιασμός γραφικών, video editing)
→ 4 Δημοσιεύσεις σε μορφή carousel (πρότυπο σύμφωνο με branding, εκτεταμένη παρουσίαση, tags προϊόντων, κειμενογραφία)
12 Δημοσιεύσεις Εικόνας το μήνα προωθητικού ή χαλαρού περιεχομένου
Έως 10 δημοσιεύσεις εικόνας ή βίντεο που μας παραδίδει ο πελάτης
Πλήρης υποστήριξη δημοσίων ή ιδιωτικών μηνυμάτων
Διαχείριση διαφημίσεων Instagram, Facebook και Google ads
Οι δημοσιεύσεις προγραμματίζονται εντός τριών ημερών μετά την ολοκλήρωση και σε συνεννόηση με τον πελάτη

Τι είναι η διαχείριση social media;

Η διαχείριση social media είναι η διαδικασία με την οποία θα δημιουργηθεί και θα εκδοθεί περιεχόμενο (φωτογραφίες, βίντεο, carousel), η εποπτεία της αλληλεπίδρασης που θα λάβει το περιεχόμενο, η αύξηση της κοινότητας που ακολουθεί τα προφίλ, η αύξηση των πελατών, η ανάλυση των αποτελεσμάτων των προσπαθειών και η πλήρης ενημέρωση του πελάτη κατά τη διάρκεια της διαχείρισης.

Ανάλογα με τους στόχους του πελάτη περιλαμβάνονται ένα ή περισσότερα κοινωνικά μέσα (Instagram, Facebook, Linkedin, Youtube, Tiktok κτλ) προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουμε θέσει. Τέλος η διαχείριση social media είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ σε κάθε επιχείρηση που μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και το Brand awareness κατακόρυφα.

Τι είναι ο social media manager;

social media manager

Ο social media manager είναι το άτομο που θα ασχοληθεί με τη διαχειρίση των social media. Είναι επομένως αντιληπτό ότι πρέπει να διαθέτει ορισμένες ικανότητες όπως:

  • Άριστη επικοινωνία

    Ο social media manager είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία εκ μέρους της επιχείρησης ή του δημοσίου προσώπου, αναρτά δημοσιεύσεις και απαντά σε δημόσια ή ιδιωτικά μηνύματα. Είναι σημαντικό να γνωρίζει τον τρόπο που θα επικοινωνήσει προφορικά αλλά και γραπτά.

  • Δημιουργικότητα

    Με συνέπεια πρέπει να βρίσκει συνεχώς νέους τρόπους να μεταφέρει το μήνυμα με βελτιωμένα αποτελέσματα.

  • Συνεργασία

    Ο social media manager σπάνια δουλεύει μόνος. Πλαισιώνεται από τον copywriter, το γραφίστα και τους ειδικούς στο marketing σχεδόν σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Ενώ πάντα πρέπει να έρχεται σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες για σημαντικές αλλαγές στη μεθοδολογία.

  • Οργάνωση

    Μέσα από την οργάνωση θα έρθει η αποδοτικότητα και η αποφυγή λαθών. Είναι σημαντικό να είναι όλα οργανωμένα σε χρονοδιαγράμματα που θα τηρούνται χωρίς καθυστερήσεις.

Στρατηγική διαχείρισης social media

Είναι όλα τα βήματα που θα ακολουθήσουμε ώστε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που θα ταιριάζει στην εταιρική σου ταυτότητα και θα αρέσει στο κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

ανάλυση ανταγωνισμού σε διαχείριση social media

Ανάλυση ανταγωνισμού

Ποιοί είναι οι ανταγωνιστές; Τι κάνουν καλύτερα; Που εστιάζουν;

εταιρική ταυτότητα σε διαχείριση social media

Εταιρική ταυτότητα (Brand)

Είναι η θεματολογία και η γραφιστική προσέγγιση που θα ακολουθήσουμε

ανάλυση στατιστικών σε διαχείριση social media

Μηνιαία στατιστικά (Statistics)

Στο τέλος του μήνα θα στείλουμε αναλυτικά τα στατιστικά για κάθε πλατφόρμα

χορηγούμενες διαφημίσεις σε διαχείριση social media

Ads - Χορηγούμενες διαφημίσεις

Μπορούμε να αναλάβουμε τη δημιουργία καμπάνιας σε Google, Facebook ή Instagram

Τι περιλαμβάνει η διαχείριση social media;

Γραφιστικός σχεδιασμός

Σύμφωνα με τα θέλω σου και κοντά στην εταιρική σου ταυτότητα για την ανάδειξη του brand σου

Image posts (εικόνες)

Δημοσιεύσεις εικόνας με άψογο σχεδιασμό που μεταφέρουν το μήνυμα αποτελεσματικά

Carousel posts (εναλλασσόμενες εικόνες)

Οι εναλλασσόμενες εικόνες πετυχαίνουν υψηλότερη απήχηση σε σχέση με τις απλές δημοσιεύσεις

Video posts (βίντεο, reels)

Το βίντεο μεταφέρει πολύ αποτελεσματικά ένα ή περισσότερα μηνύματα, έχει μεγαλύτερη απήχηση και πετυχαίνει περισσότερες προβολές από όλα τα είδη δημοσιεύσεων

Κειμενογραφία

Αφορά τις λεζάντες κάτω από τις φωτογραφίες ή τα βίντεο. Τα κείμενα δημιουργούνται πάντα μετά από συνεννόηση για να ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες σου

Hashtags

Περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση των hashtags ώστε να χρησιμοποιήσουμε μόνο αυτά που θα σε προβάλλουν στο κοινό που στοχεύεις

Πλάνο διαχείρισης social media

Πλάνο διαχείρισης social media

Για να πετύχει η διαχείριση social media και να φέρει αποτελέσματα δημιουργούμε ένα δομημένο πλάνο σε 6 απλά βήματα:

1. Πλήρης έλεγχος λογαριασμών στα social media

Εάν έχεις ήδη λογαριασμούς στα social media:

  • α) θα κάνουμε μια λίστα με όλους τους λογαριασμούς που διατηρείς και θα ελέγξουμε τα username και τα ονόματα, όπως και το branding, ώστε να ευθυγραμμίζονται και να μην προκαλούν σύγχυση κατά την εύρεση στα διαφορετικά μέσα.
  • β) Θα αναλύσουμε την απόδοση σε κάθε προφίλ (αύξηση, απήχηση και ποσοστά αλληλεπίδρασης) και αν υπάρχει βελτίωση με το πέρασμα του χρόνου.
  • γ) Θα εντοπίσουμε το περιεχόμενο που παρήγαγε τα καλύτερα αποτελέσματα ώστε να εστιάσουμε σε αυτό στη συνέχεια.
  • δ) Θα συγκρίνουμε την απόδοσή σου σε σχέση με ανταγωνιστές στον ίδιο τομέα ώστε να βρούμε αδύναμα σημεία και να τα βελτιώσουμε.

Εάν δεν έχεις λογαριασμούς στα social media θα τους δημιουργήσουμε από την αρχή (Επαγγελματική σελίδα Facebook, Instagram, Tiktok, Youtube, Linkedin, Twitter, Pinterest κτλ)

2. Έξυπνοι στόχοι

Κάθε πλάνο διαχείρισης social media ξεκινά με ορισμένους στόχους για τους οποίους πρέπει να δουλέψουμε. Αυτοί οι στόχοι δεν πρέπει να είναι χαοτικοί ούτε άπιαστοι.

Οι έξυπνοι στόχοι είναι συνετό να πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις όπως να είναι:

  • α) Συγκεκριμένοι

    Συνήθως ο στόχος που μας θέτει ο πελάτης είναι ένας και μοναδικός. Κάντε με γνωστό σε περισσότερους πελάτες ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις μου. Όμως ένας τέτοιος στόχος δεν είναι μετρήσιμος σε καμία περίπτωση ειδικά αν οι λογαριασμοί σου είναι καινούργιοι ή δεν έχουν δουλευτεί σχεδόν καθόλου. Είναι προτιμότερο να θέσουμε αρχικούς στόχους όπως αύξηση της απήχησης ή των ακόλουθων καθώς μπορούμε έυκολα να μετρήσουμε το αποτέλεσμα και να δούμε τελικά τον αντίκτυπο στις πωλήσεις.

  • β) Μετρήσιμοι

    Οι στόχοι πρέπει να μεταφράζονται με αριθμούς παρά να είναι γενικοί και αόριστοι. Διαφορετικά δε γνωρίζουμε αν καταφέραμε κάτι και δε μαθαίνουμε πως μπορούμε να συνεχίσουμε μελλοντικά.

  • γ) Εφικτοί

    Αντί να κυνηγάμε στόχους μεγαλόπνοους που μπορεί να αποτύχουν είναι προτιμότερο να τίθενται μικροί και εύκολα πραγματοποιήσιμοι στόχοι.

  • δ) Σχετικοί

    Δουλεύουμε πάνω σε στόχους που έχουν την περισσότερη σημασία για την επιχείρηση.

  • ε) Με προθεσμία

    Οι στόχοι ορίζονται με χρονική διάρκεια ή κάποια ημερομηνία λήξης ώστε να μη δουλεύουμε για αυτούς μόνιμα και να είναι μετρήσιμη η απόδοση της τεχνικής που χρησιμοποιήθηκε.

3. Δημιουργία και παρακολούθηση δεικτών απόδοσης

δείκτες απόδοσης σε διαχείριση social media

Ανάλογα με τους στόχους της διαχείρισης social media που έχουν τεθεί θα ορισθούν μερικοί βασικοί δείκτες απόδοσης. Για παράδειγμα εάν έχει τεθεί ο στόχος να πετύχουμε αύξηση ακόλουθων μέσα σε ένα 6μηνο, οι δείκτες απόδοσης μπορεί να είναι η ποσοστιαία αύξηση ακόλουθων στο μήνα ή η ποσοστιαία αύξηση της επικοινωνίας που λαμβάνουμε κάθε μήνα.

4. Έρευνα κοινού στα social media

Για να πετύχουμε στο digital marketing πρέπει να γνωρίζουμε το κοινό στο οποίο απευθύνεται το brand σου. Θα χρησιμοποιήσουμε επομένως ορισμένες τακτικές για να καταλάβουμε καλύτερα τους δυνητικούς σου πελάτες.

  • α) Έρευνα στους υπάρχοντες πελάτες

    Είναι σημαντικό να μάθουμε από τους πελάτες σου. Τι είναι αυτό που τους αρέσει στην επιχείρησή σου, τι προβλήματα λύνουν τα προϊόντα σου και γιατί σε επιλέξανε.

  • β) Ανάλυση ακόλουθων

    Θα γίνει μια έρευνα των στατιστικών στα προφίλ που διατηρείς στα social media σχετικά με τους ήδη υπάρχοντες ακόλουθους ώστε να μάθουμε την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντά τους αλλά και με ποιό τρόπο αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σου.

  • γ) Δημιουργία προφίλ πελάτη

    Αφού ερευνήσουμε και αναλύσουμε πλήρως τα δεδομένα θα ομαδοποιήσουμε τα αποτελέσματα ώστε να δημιουργήσουμε το προφίλ του ιδανικού σου πελάτη. Σε αυτό το προφίλ θα στηριχθούν στη συνέχεια όλες μας οι προσπάθειες.

5. Επιλογή social media πλατφόρμας

Πριν τη δημιουργία προφίλ σε κάθε πλατφόρμα είναι αναγκαίο να εξέτασουμε ποιές είναι αυτές που μπορούν να δώσουν το μεγαλύτερο όφελος στην επιχείρησή σου. Σε αυτήν την προσπάθεια θα μας βοηθήσει η έρευνα κοινού που έγινε στο προηγούμενο βήμα αλλά και η ανάλυση των ανταγωνιστών ώστε να δούμε ποιά social media κανάλια χρησιμοποιούν και ποιά αποδίδουν καλύτερα.

Για παράδειγμα ανάλογα με την ηλικία στην οποία απευθύνεται το προϊόν σου μπορούμε να επιλέξουμε διαφορετικές πλατφόρμες που καλύπτουν όλο το εύρος. Στις ηλικίες 18-24 επικρατέστερη πλατφόρμα είναι το Tiktok ενώ στις μέσες ηλικίες κυριαρχεί το Instagram και στις μεγάλες το Facebook.

Ένας άλλος δείκτης επιλογής μπορεί να είναι η εδραίωση μελλοντικά. Για παράδειγμα μια πρώϊμη έναρξη λογαριασμού στο Tiktok μπορεί να μην αποδίδει τη δεδομένη χρονική στιγμή όμως σε μερικά χρόνια ίσως είναι η καλύτερη επιλογή που έκανες ποτέ.

6. Ανάπτυξη ενός Calendar

Το calendar είναι ουσιαστικά ένας χάρτης που θα μας οδηγήσει με ακρίβεια στο περιεχόμενο που πρέπει να απελευθερώσουμε την κατάλληλη χρονική στιγμή. Η εποχικότητα έχει σημασία και το περιεχόμενο πρέπει να ευθυγραμμίζεται κατάλληλα στην εποχή όπως και οι σημαντικές στιγμές στις οποίες θα δώσουμε έμφαση.

Είναι επομένως αντιληπτό ότι κάθε βήμα πρέπει να προγραμματίζεται από πολύ νωρίς ώστε να υπάρχει χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθήσουμε για να υπάρχει ροή και αποτέλεσμα χωρίς προβλήματα.

Το 2023 η ψηφιακή σου βιτρίνα είναι πλέον τα Social Media

Η αψεγάδιαστη εικόνα των προφίλ σου στα social media είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας. Δείχνει με τον απλούστερο τρόπο ότι ενδιαφέρεσαι και ενημερώνεις το κοινό σου τακτικά για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρεις.

παράδειγμα δημοσίευσης σε διαχείριση social media
δεύτερο post σε διαχείριση social media
τρίτη δημοσίευση σε διαχείριση social media
τέταρτη εικόνα σε διαχείριση social media
πέμπτο παράδειγμα σε διαχείριση social media

Τι θα πετύχουμε με τη διαχείριση social media;

  • ✓ Επαγγελματική εικόνα
  • ✓ Ενίσχυση εταιρικής ταυτότητας
  • ✓ Brand awareness
  • ✓ Προβολή σε στοχευμένο κοινό
  • ✓ Δημιουργία δεσμών εμπιστοσύνης
  • ✓ Αύξηση κοινού
  • ✓ Αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας
  • ✓ Αύξηση πωλήσεων

Γιατί έχει σημασία στη διαχείριση social media η δημιουργία περιεχομένου που δεν προωθεί αποκλειστικά τα προϊόντα ή το brand μου;

Όσο πιστό και αν είναι το κοινό σου (οι ακόλουθοί σου) είναι πολύ πιθανό να κουραστούν από τη συνεχή προώθηση. Έχουμε παρατηρήσει ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα η έκδοση ενός πιο χαλαρού και ξεκούραστου περιεχομένου το οποίο είναι εντός του θέματος παράγει πολύ καλά αποτελέσματα όσον αφορά το engagement (likes, comments, shares) και την αφοσίωση.

Το ανάλαφρο περιεχόμενο θα χτίσει δυνατές σχέσεις ανάμεσα στους ακόλουθους και το brand. Συνήθως περιλαμβάνει quotes, ευχές, ερωτήσεις, εμφάνιση παρασκηνίων, χιουμοριστικά μικρά βίντεο, tutorials, συμβουλές κτλ.

82%

Των καταναλωτών βρίσκεται ήδη στα social media κυρίως στο facebook και στο instagram

63%

Των καταναλωτών είναι εξαιρετικά ενεργοί στα social media για πάνω από δύο ώρες καθημερινά

74%

Των Ελλήνων έχει ήδη προβεί σε αγορά online με ένα 50% να έχει συμβεί μέσω social media

Μετά τον μάρτιο του 2020 συνέβη μαζική επιβίβαση των καταναλωτών ηλικίας 55-65 ειδικά στο Facebook ενώ τα επόμενα χρόνια η ενεργότητά τους παραμένει υψηλή

Οι καταναλωτές πριν αγοράσουν ερευνούν διεξοδικά τα προφίλ μιας επιχείρησης στα social media και τις κριτικές για να βεβαιωθούν για την αξιοπιστία της

Τι είναι το user-generated περιεχόμενο;

user generated περιεχόμενο σε διαχείριση social media

Είναι περιεχόμενο που ανεβάζουν άλλοι για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου όταν είναι ευχαριστημένοι. Σε πολλές περιπτώσεις μπορούμε να το ζητήσουμε από το κοινό μας, ιδίως όταν γνωρίζουμε ότι έχει μείνει ευχαριστημένο. Προφανώς περιεχόμενο τέτοιου είδους χρειάζεται συνεργασία και συνεννόηση για να επιτευχθεί. Εμείς προτείνουμε να γίνεται συνεχής προσπάθεια από μέρους σας ώστε να υπάρχουν ευχαριστημένοι πελάτες και μια συνεχής ροή από user-generated content.

Το user-generated περιεχόμενο στη συνέχεια μπορούμε να το αναδημοσιέυσουμε στο δικό σας προφίλ είτε αυτούσιο είτε μετά από μικρή επεξεργασία και εφόσον έχουμε προσθέσει με tag το δημιουργό του, να τον ευχαριστήσουμε όπως και να το προσθέσουμε στα highlights ώστε να το προβάλλουμε και σε μελλοντικούς χρήστες.

Επίλογος

Για να συνοψίσουμε τα παραπάνω, είμαστε σίγουροι ότι μπορεί να βλέπεις τη διαχείρηση social media ως μια διαδικασία εύκολη και αβίαστη την οποία θα φέρεις χωρίς γνώσεις και χωρίς κόπο εις πέρας.

Το λάθος που βλέπουμε συχνά σε μια συνήθη διαχείριση social media, είναι μια χαοτική προσπάθεια αντιγραφής μεγαλύτερων λογαριασμών που διαθέτουν πλάνο, στόχους και εξειδικευμένο προσωπικό που φροντίζει να γίνονται όλα στην εντέλεια. Το αποτέλεσμα είναι η αποτυχία και η μη επίτευξη στόχων.

Γι'αυτό ακριβώς χρειάζονται εξειδικευμένοι συνεργάτες. Το προσωπικό μας έχει γνώσεις, όρεξη για δουλειά και εμπειρία στα θέματα marketing ώστε να καταφέρει μέσα από απλά βήματα να δημιουργήσει μια ξεκάθαρη στρατηγική που θα φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα.

Η διαδικασία από τη μεριά σας είναι απλή. Αναλαμβάνουμε να διαχειριστούμε το Instagram, το Facebook, το Tiktok, να βρούμε τη στρατηγική που σας ταιριάζει μέσα από δοκιμές και ανάλυση, να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που αντανακλά στο brand σας και ενθουσιάζει το κοινό σας ώστε να αλληλεπιδράσει. Επίσης αναλαμβάνουμε τη διαχείριση των χορηγούμενων διαφημίσεων σε Instagram, Facebook και Google.

Εν κατακλείδι υπογραμμίζουμε ότι η μεγάλη μας καινοτομία είναι και παραμένει η αύξηση αληθινών Instagram followers στοχευμένα. Αποτελεί μια υπηρεσία που δε θα βρεις σε καμία άλλη διαφημιστική εταιρεία πανελλαδικά. Προφανώς και προτείνουμε συνδυασμό της αύξησης με τη διαχείρηση Instagram και τις διαφημίσεις Instagram για ένα απολύτως μοναδικό αποτέλεσμα.

made with

cookies image Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε τη χρήση τους.