
Ως ιδιοκτήτης ή manager επιχείρησης που νοιάζεται για την κερδοφορία αναρωτιέσαι για τους τρόπους διαφήμισης και την απόδοσή τους.
Πριν προχωρήσουμε στην ανάλυση των τρόπων διαφήμισης σε Facebook & Instagram είναι εύλογο να αναφέρουμε ότι η meta προσφέρει 2 τρόπους διαφήμισης την απλή προώθηση δημοσίευσης ή boost post και τη δημιουργία διαφήμισης μέσω Facebook ads manager.
Τι είναι η προώθηση δημοσίευσης / Boost Post;

Είναι ο ευκολότερος τρόπος δημιουργίας μιας διαφήμισης από μια υπάρχουσα δημοσίευση.
Τα βήματα είναι εξαιρετικά απλά:
- Διαλέγεις δημοσίευση
- Πατάς προώθηση (το μπλε κουμπάκι)
- Επιλέγεις το ποσό σε €
- Επιλέγεις κοινό και στόχο (κίνηση στην ιστοσελίδα, επισκέψεις στο προφίλ, μηνύματα)
Περνά μια περίοδος ελέγχου και μετά την έγκριση η προωθημένη δημοσίευση ξεκινά να προβάλλεται.
Τι είναι ο Facebook ads manager;

Είναι το επαγγελματικό εργαλείο διαφήμισης που διαθέτει η Meta. Επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων με ειδικούς στόχους (πχ απήχηση σε διευρυμένο κοινό, μεγιστοποίηση αλληλεπίδρασης, καμπάνιες απόκτησης υποψηφίων πελατών, καμπάνιες μεγοστοποίησης πωλήσεων).
Επίσης επιτρέπει την επαναστόχευση ατόμων που πραγματοποίησαν κάποια ενέργεια, σύνδεση και παρακολούθηση της ιστοσελίδας (conversion api), σύνδεση των προϊόντων (commerce manager), μέτρηση των μετατροπών, βελτιστοποίηση διαφημίσεων για μετατροπές (συνήθως πωλήσεις) μέσω μηχανικής μάθησης.
Διαφορές προώθησης δημοσίευσης / Boost Post με Facebook ads manager
Προώθηση Δημοσίευσης | Facebook ads manager | |
Είναι εύκολο | Ναι | Όχι. Απαιτεί εξειδίκευση και αφοσίωση |
Αποτέλεσμα | Μέτριο | 3x σε σχέση με boost post |
Ειδικοί Στόχοι | Όχι | Ναι |
Μηχανική Μάθηση | Όχι | Ναι |
Tracking | Όχι | Ναι |
Προσφέρει Βελτιστοποίηση | Όχι | Ναι |
Ποιο να προτιμήσω; Προώθηση δημοσίευσης Boost Post ή Facebook ads manager;

Εάν το μόνο που σε απασχολεί είναι η ευκολία τότε σου προτείνουμε να χρησιμοποιήσεις την απλή προώθηση δημοσίευσης. Εάν ο στόχος σου είναι η μεγιστοποίηση της επένδυσής σου σε αποτέλεσμα τότε ο Facebook ads manager είναι μονόδρομος.
Όποιον τρόπο και αν επιλέξεις για να ξεκινήσεις μια διαφήμιση στο Facebook & Instagram, πέρα από τα χαρακτηριστικά που αναλύσαμε στο άρθρο μεγάλο ρόλο θα παίξει το δημιουργικό και η ιδέα που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον. Όταν όλη αυτή η προσπάθεια συνδυαστεί με τον πιο αποδοτικό τρόπο διαφήμισης, έχεις ένα αποτέλεσμα πολύ ικανοποιητικό.