9 τρόποι για πωλήσεις μέσω Instagram το 2022

πωλήσεις μέσω instagram

Με 80% των Ελλήνων να είναι χρήστες στο Instagram δεν είναι τυχαίο ότι επιλέγουμε τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ως την ιδανική για πωλήσεις. Το Instagram ενδείκνυται για αυτόν τον σκοπό καθώς είναι ο χώρος που δραστηριοποιούνται χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις και influencers με χιλιάδες ακόλουθους και likes.

Ένας άλλος λόγος που καθιστά το Instagram ιδανικό για πωλήσεις είναι οι ηλικίες των Ελλήνων χρηστών που κυμαίνονται από 25 έως 45 κατά κύριο λόγο. Στατιστικά επίσης 2 στους 3ς Έλληνες αγοραστές online βλέπουν το προϊόν για πρώτη φορά στο Instagram πριν προβούν σε κάποια αγορά.

Όταν λοιπόν αναφερόμαστε για πωλήσεις online είναι καλό να γνωρίζουμε ότι πλέον τα social media και ειδικά το Instagram παίζουν πρωταρχικό ρόλο. Βέβαια αυτό είναι κάτι που το γνωρίζεις από πρώτο χέρι.

Πάμε λοιπόν να δούμε 9 τρόπους για να κάνεις πωλήσεις μέσω Instagram.

1. Διάλεξε ένα προϊόν που γνωρίζεις ότι πουλάει

προϊόντα σε πωλήσεις μέσω instagram

Το Instagram είναι ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης με οπτικό περιεχόμενο και οι χρήστες του αναφέρουν ότι επισκέπτονται την πλατφόρμα για να εμπνευστούν και να δουν θέματα για τα οποία ενδιαφέρονται. Επομένως είναι ευκολότερο να κάνεις πωλήσεις όταν εστιάζεις στην καλή αισθητική του περιεχομένου σου.

ιδέες προϊόντων σε πωλήσεις μέσω instagram

Μερικές ιδέες για προϊόντα με καλές πωλήσεις:

  • Προϊόντα ομορφιάς και καλλυντικά
  • Ρούχα (Μπλουζάκια, Φορέματα, Παντελόνια κτλ)
  • Συμπληρώματα διατροφής
  • Προϊόντα Τεχνολογίας (Υπολογιστές, Κινητά, Θήκες κινητών κτλ)
  • Διαιτητικά προϊόντα
  • Γυναικεία και ανδρικά αξεσουάρ (Τσάντες, Καπέλα, Πορτοφόλια κτλ)
  • Διακοσμητικά αντικείμενα (Πίνακες, Βάζα κτλ)
  • Είδη άθλησης (Αθλητικά παπούτσια, φόρμες, σακίδια κτλ)
  • Υπηρεσίες και συμβουλευτική
  • Online μαθήματα

Γνωρίζεις ήδη τι προϊόν θέλεις να πουλήσεις; Τέλεια! Ακόμη και εάν δεν εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες το σημαντικό είναι να έχεις όρεξη, πάθος, να πιστεύεις στο προϊόν σου και όλα θα πάνε μια χαρά. Εάν δε γνωρίζεις τι προϊόν θέλεις να προωθήσεις ίσως σου φανούν χρήσιμες οι παραπάνω ιδέες, διαφορετκά καλό είναι να ξεκινήσεις το ψάξιμο και να καταλήξεις σε κάτι.

Η δική μας συμβουλή είναι να εστιάσεις σε κάποια κατηγορία και όχι σε κάτι ευρύ: πχ. Η κατηγορία παιχνίδια είναι μεγάλη και ίσως σε δυσκολέψει ενώ η κατηγορία παιχνίδια για παιδιά κάτω των 2 ετών είναι εξειδικευμένη και θα μπορέσεις να ανταποκριθείς γρηγορότερα. Όταν εξειδικεύεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου είναι ευκόλοτερο να χτίσεις κοινό που θα εδιαφέρεται αποκλειστικά για τα προϊόντα σου.

2. Στήσε έναν επαγγελματικό λογαριασμό

Το επαγγελματικό προφίλ προσφέρει επιπλέον δυνατότητες σε σχέση με ένα προσωπικό προφίλ. Προφανώς και σου προτείνουμε να ξεκινήσεις με αυτόν τον τρόπο. Όμως δεν θα το αναλύσουμε περαιτέρω, μπορείς να βρείς σχετικές πληροφορίες εδώ: επαγγελματικό προφίλ στο Instagram.

3. Δημιούργησε όμορφες δημοσιεύσεις που καθηλώνουν

Με χιλιάδες επιχειρήσεις, influencer αλλά και προσωπικά προφίλ να δημοσιεύουν καθημερινά είναι δύσκολο να ξεχωρίσει η δική σου δημοσίευση σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Είναι εύλογο να σκέφτεσαι πώς θα κάνω τον κόσμο να σταματήσει και να δει αυτό που ανέβασα εγώ; Η απάντηση δεν είναι απλή. Σίγουρα πρέπει το περιεχόμενό σου να είναι άψογο από αισθητική άποψη αλλά ταυτόχρονα να παρουσιάζει κάτι που θα θεωρήσει κάποιος ευκαιρία.

Η ποιότητα και η συχνότητα των δημοσιεύσεων είναι το σημείο κλειδί για να χτίσεις φανατικούς πελάτες και να φέρεις πωλήσεις. Θα δημιουργήσουν επίγνωση του ονόματος του brand σου και μια επαγγελματική εικόνα που μπορεί κάποιος να εμπιστευθεί για τις αγορές του.

Πώς να αυξήσεις την αλληλεπίδραση στο Instagram

  • Διάλεξε ένα θέμα και μια παλέτα χρωμάτων που θα φέρνει στη μνήμη το brand σου
  • Δημιούργησε εικόνες και video υψηλής ανάλυσης
  • Μην ανεβάζεις μια ξερή εικόνα. Προτίμησε τα carousel με 4-5 φωτογραφίες ή τα reels
  • Δώσε δωρεάν ιδέες, τρόπους, tips, συμβουλές
  • Μην αφήνεις τη λεζάντα κενή

4. Εστίασε στα Reels και τις Ιστορίες

Reels σε πωλήσεις μέσω instagram

Τα Reels πρωτοεμφανίστηκαν στο Tik Tok και αμέσως ενθουσίασαν τον κόσμο. Ενώ το Instagram αποφάσισε να κάνει την προσθήκη μετά τη σχετική επιτυχία για να προλάβει τη νέα τάση και να μείνει επίκαιρο. Το γνώριζες;

Αυτό που ίσως δε γνωρίζεις είναι ότι τα Reels αποτελούν τον καλύτερο τρόπο να πετύχεις μεγάλη απήχηση. Φυσικά και τα social media έχουν αλλάξει το 2022. Θα σκεφτείς ωραία ας ανεβάσω βίντεο από εικόνες στο αρχείο μου και ας προσθέσω και μουσική. Εδώ είναι που κάνεις το μεγάλο λάθος. Για να πετύχεις στα Reels πρέπει να βγεις και να παρουσιάσεις τα θέματα σου καθώς ο αλγόριθμος ανιχνεύει τις εκφράσεις του προσώπου και προωθεί μόνο όσα Reels περιέχουν κάποιο άτομο.

Οι ιστορίες από την άλλη είναι κάτι πιο κλασσικό και σίγουρα γνωρίζεις για αυτές αρκετά πράγματα. Πώς όμως μπορείς να τις εκμεταλλευτεις στο έπακρο;

  • Ανέβασε συχνά. 3-4 φορές την ημέρα. Ώστε να χτίσεις μια συνεχόμενη προβολή.
  • Προώθησε ειδικές προσφορές καθημερινά.
  • Παρουσίασε τα προϊόντα σου αναλυτικά με υπέρ και κατά.
  • Δείξε τι συμβαίνει στα παρασκήνια. Παρουσίασε την ομάδα σου. Παρουσίασε τις εγκαταστάσεις ή καθημερινές δραστηριότητες.
  • Χρησιμοποίησε τα stickers για να τονίσεις λεπτομέρειες
  • Χρησιμοποίησε το Link για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.
  • Κάνε μια ερώτηση
  • Ζήτα να επιλέξουν από μια λίστα
  • Και αν θέλεις περισσότερα Like απλά ζήτα το

Ένα χαρακτηριστικό που είχε συζητηθεί στο παρελθόν είναι αυτό των Link στις ιστορίες καθώς έπρεπε κάποιος να έχει πάνω από 10.000 ακόλουθους για να τα χρησιμοποιήσει. Ευτυχώς σήμερα τα Link είναι διαθέσιμα σε όλους και αποτελούν έναν καλό τρόπο να στείλεις επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου!

Τι μπορεί όμως να πάει στραβά; Η ίδια η ιστοσελίδα σου μπορεί να αποτελεί πρόβλημα. Φρόντισε να είναι responsive σε κινητές συσκευές και tablet. Το 2022 το 90% της επισκεψιμότητας είναι από κινητό. Είναι γεγονός και όσο γρηγορότερα το αντιληφθείς τόσο καλύτερα για εσένα και την επιχείρησή σου.

5. Εκμεταλεύσου το Link στο βιογραφικό σου

προφίλ σε πωλήσεις μέσω instagram

Είναι το μοναδικό σημείο που μπορείς να βάλεις μόνιμο σύνδεσμο. Είναι σημαντικό καθώς όποτε κάποιος επισκέπτεται το προφίλ σου από ενδιαφέρον είναι πολύ πιθανό να επισκεφθεί αυτόν το σύνδεσμο για να βρει περισσότερες πληροφορίες.

Ο σύνδεσμος μπορεί να δείχνει στο ηλεκτροινκό σου κατάστημα, σε κάποιο blog ή σε κάποια σελίδα που παρουσιάζεις το προϊόν ή τις υπηρεσίες σου. Εάν το URL είναι μακρύ προτείνουμε να το κοντύνεις χρησιμοποιώντας κάποια υπηρεσία όπως το bit.ly. Αυτό θα αυξήσει την πιθανότητα κάποιος να πατήσει πάνω στο σύνδεσμο.

Πολλές φορές είναι καλή τακτική να αλλάζεις το Link όταν τρέχεις κάποια προσφορά ή έχεις κάτι νέο που πηγαίνει καλά και να προτείνεις να επισκεφθούν το προφίλ σου για να βρούνε το Link.

Εάν πάλι θα προτιμούσες να έχεις πολλά Link τότε πρέπει οπωσδήποτε να δεις την υπηρεσία Linktr.ee. Θα σου επιτρέψει να δημιουργήσεις μια ενδοιάμεση σελίδα με όλα τα Link που θα ήθελες να προσθέσεις.

Γενικότερα το λέμε συχνά. Το βιογραφικό σου θέλεις να το έχεις περιεκτικό, πλήρες και ταυτόχρονα πανέμορφο. Δε θα πιστεύεις πόσες περισσότερες πωλήσεις μπορείς να πετύχεις με το κατάλληλο Bio.

6. Διαφημίσεις Instagram

Οι διαφημίσεις στο Instagram είναι απολύτως καταπληκτικές. Λειτουργούν σωστά και κάνουν άμεσα πωλήσεις. Αν σκέφτεσαι πωλήσεις μέσω Instagram τότε λοιπόν με σιγουριά είναι αναγκαίο να τις βάλεις μπρος.

Βέβαια το συγκεκριμένο σημείο έχει πολλά εάν και είναι πολύ εύκολο να πέσεις έξω και να πετάξεις τα χρήματά σου στον κάδο.

Προϋποθέσεις για πετυχημένες διαφημίσεις στο Instagram

  • Βάλε υψηλής ανάλυσης εικόνες – βίντεο
  • Γράψε μια υψηλής ποιότητας περιγραφή
  • Δώσε μια έκπτωση
  • Τόνισε τα πλεονεκτήματα
  • Δείξε ευχαριστημένους πελάτες
  • Παρουσίασε το αποτέλεσμα

Ως εδώ όλα μια χαρά γιατί όλα αυτά είναι πράγματα που θα κάνεις μέσα σε 20 με 30 λεπτά. Τι μπορεί όμως να πάει στραβά;

Το 90% κάνει ένα μεγάλο λάθος που πιθανώς αν βάλεις διαφήμιση θα το κάνεις και εσύ. Δε στοχεύεις σωστά ή δεν έχεις ιδέα πώς θα στοχεύσεις σωστά. Το μόνο σίγουρο, δε φταίει το Instagram αλλά οι επιλογές στόχευσης που θα δώσεις.

Πριν βάλεις οποιαδήποτε διαφήμιση ανέλυσε το κοινό σου και βρες ποιά είναι αυτά τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν και πέρασέ το στο πεδίο ενδιαφέροντα. Στη συνέχεια επέλεξε τις κατάλληλες ηλικίες και την περιοχή στην οποία είναι πιο πιθανό να κάνεις πωλήσεις.

7. instup

Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. Φυσικά όμως και αποτελούμε έναν απο τους καλύτερους τρόπους διαφήμισης στο Instagram και μάλιστα εξαιρετικά οικονομικά. Η φιλοσοφία μας; Εξαιρετικά απλή. Σταδιακά αυξάνουμε τους ακόλουθούς σου στο Instagram. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οτιδήποτε ανεβάζεις να αποκτά συνεχώς μεγαλύτερη απήχηση οπότε και συνεχώς θα αυξάνονται τα άτομα που βλέπουν τις δημοσιεύσεις σου. Τελικά με εμάς θα αποκτήσεις ένα μεγάλο προφίλ που πουλάει.

Για να μάθεις περισσότερα πάτα εδώ: ακόλουθοι στο Instagram

8. Instagram Shopping

instagram shopping σε πωλήσεις μέσω instagram

Με το Instagram shopping ταγκάρεις τα προϊόντα σου πάνω σε κάθε δημοσίευση. Έτσι μπορείς άμεσα να δώσεις μια ιδέα για την τιμή ενώ προστίθεται αυτόματα και ένα Link που μπορεί να καταλήξει στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Γιατί χρειάζεσαι το Instagram Shopping;

  • Οι πελάτες σου βλέπουν τα προϊόντα σου με ένα κλικ
  • Οι δημοσιεύσεις σου είναι πιο πιθανό να φτάσουν στο explore
  • Μπορείς να προσθέσεις μέχρι 5 προϊόντα σε κάθε φωτογραφία και συνολικά 20 σε κάθε carousel
  • Οι πελάτες σου μπορούν να επισκεφθούν το ηλεκτρονικό σου κατάστημα μέσα από τις δημοσιεύσεις σου
  • Υπάρχουν διαθέσιμα στατιστικά για να δεις πως τα πήγες

Για να συμβούν όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα πρέπει να έχεις επαγγελματικό λογαριασμό,να είναι συνδεδεμένος με την επαγγελματική σελίδα σου στο Facebook και να πληρείς τις προϋποθέσεις που έχει θέσει το Instagram.

Στη συνέχεια προσθέτεις προϊόντα στο Facebook και αυτά θα είναι διαθέσιμα στο Instagram Shopping για να τα ταγκάρεις σε δημοσιεύσεις στο Instagram.

9. Influencers

Οι influencers είναι ένας τρόπος να αύξησεις τις πωλήσεις μέσω Instagram. Με λίγα λόγια θα προβείς σε συνεργασίες με δημοφιλή άτομα που θα παρουσιάσουν το προϊόν σου σε ένα μεγάλο κοινό.

Ιδιαίτερη σημασία έχει να προσέξεις αν το κοινό τους είναι αληθινό ή έχουν αγοράσει ψεύτικους ακόλουθους. Μπορεί παρ’όλα αυτά να αποβεί αποδοτική η συνεργασία εάν η τιμή τους ανταποκρίνεται στο αληθινό κοινό που διαθέτουν.

Έτοιμος να κάνεις πωλήσεις μέσω Instagram;

Η αλήθεια είναι ότι αν το χειριστείς σωστά μπορείς να απογειώσεις τις πωλήσεις σου. Μην τα αφήνεις όμως όλα πάνω στο Instagram. Το Facebook και το Tik Tok αποτελούν επίσης εξαιρετικές πλατφόρμες στις οποίες πρέπει να έχεις παρουσία. Όπως και να έχει το πιο σημαντικό είναι να χτίσεις μια δυνατή παρουσία και να μάθει ο κόσμος το brand σου και οι πωλήσεις θα ακολουθήσουν ως φυσιολογική εξέλιξη.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε τη χρήση τους