Πώς κάνω επαγγελματικό το προφίλ μου στο Instagram;

Όταν πρωτοξεκίνησε το Instagram δεν υπήρχαν προσωπικά ή επαγγελματικά προφίλ. Όλα τα προφίλ είχαν την ίδια σχεδίαση: μια εικόνα προφίλ, το βιογραφικό και την ροή. Όμως η αλλαγή ήρθε σχετικά νωρίς το 2016 όπου και το Instagram παρουσίασε τα επαγγελματικά προφίλ. Από τότε το μάρκετινγκ στα social media άλλαξε για πάντα.

Τα οφέλη των επαγγελματικών προφίλ είναι πολλά:

  • Στατιστικά
  • Διαφημίσεις
  • Instagram shopping
  • Link ιστοσελίδας
  • Διεύθυνση επιχείρησης

Και άλλα πολλά που δεν μπορείς να αρνηθείς.

Γιατί να δημιουργήσεις ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram;

Εάν έχεις επιχείρηση είναι προφανές ότι θέλεις να χτίσεις ένα δυναμικό προφίλ με πολλούς ακόλουθους και να χρησιμοποιήσεις το Instagram στρατηγικά για να πετύχεις πωλήσεις. Τα επαγγελματικά προφίλ έχουν χαρακτηριστικά που βελτιώνουν τη χρησιμότητα για τις επιχειρήσεις.

Πάμε να δούμε αναλυτικά τι περισσότερο έχει να σου προσφέρει ένα επαγγελματικό προφίλ σε σχέση με ένα προσωπικό.

1. Προσδίδει αίσθημα εμπιστοσύνης

Εάν έχεις επιχείρηση θέλεις να σε πάρουν στα σοβαρά. Πρόσεξε τις διαφορές σε ένα προσωπικό και ένα επαγγελματικό προφίλ.

σύγκριση προφίλ σε επαγγελματικο προφιλ στο instagram

Τα επαγγελματικά προφίλ περιέχουν τα εξής χαρακτηριστικά που λείπουν από ένα προσωπικό προφίλ.

  • Τύπος επιχείρησης
  • Διεύθυνση
  • Κουμπί επικοινωνίας

Είναι εμφανής η διαφορά το επαγγελματικό προφίλ έχει περισσότερες πληροφορίες και έναν εύκολο τρόπο επικοινωνίας που ξεχωρίζει. Φυσικά ως επιχείρηση θέλεις περισσότερη επικοινωνία ενώ η επαγγελματική εμφάνιση προσδίσει ένα αίσθημα εμπιστοσύνης. Βέβαια θα πρέπει να προσέξεις την εικόνα στο προφίλ σου, να προσθέσεις όμορφα εικονίδια στα highlight και στο βιογραφικό ώστε να ξεχωρίζεις.

Ένας άλλος τρόπος να χτίσεις εμπιστοσύνη είναι να δημιουργείς καθηλωτικό περιεχόμενο που αιχμαλωτίζει το κοινό σου και φυσικά μην το ξεχνάς να αποκτήσεις ένα μεγάλο κοινό με ακόλουθους στο ινσταγκραμ που θα δεθούν με το brand σου.

2. Μπορείς να βάλεις χορηγούμενες διαφημίσεις στο Instagram

Για να κάνεις το brand σου γνωστό στο ευρύ κοινό, να φέρεις επισκέπτες στο προφίλ σου και να κερδίσεις νέους πελάτες έχεις ανάγκη τις χορηγούμενες διαφημίσεις στο Instagram.

Θα σου δώσουν τη δυνατότητα να στοχεύσεις μέσα από μια πληθώρα επιλογών και να πλησιάσεις χρήστες που ίσως ενδιαφέρονται για το προϊόν σου. Λίγες από τις επιλογές στόχευσης είναι:

  • Ηλικία
  • Φύλο
  • Περιοχή
  • Ενδιαφέροντα

3. Αποκτάς πρόσβαση στα Instagram analytics

Τα στατιστικά στις δημοσιεύσεις σου είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα ενός επαγγελματικού προφίλ. Μπορείς να δεις ξεκάθαρα τι κοινό προσέγγισες, πόσοι επισκέφθηκαν το προφίλ σου και άλλα πολλά. Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα για το αν τα πήγες καλά ή όχι κάτι που θα σε βοηθήσει στη διαχείριση των social media. Ενώ θα μπορείς πλέον να κάνεις σύγκριση με παλαιότερες δημοσιεύσεις και κάθε φορά να βελτιώνεις την απόδοσή σου.

στατιστικά προφίλ σε επαγγελματικο προφιλ στο instagram

Τι θα δεις μέσα στα στατιστικά:

  • Απήχηση
  • Εμφανίσεις
  • Ποσοστό απήχησης από ακόλουθους και μη
  • Ποσοστό αλληλεπίδρασης από ακόλουθους και μη
  • Επισκέψεις στο προφίλ σου
  • Πόσοι σε ακολούθησαν κτλ.

4. Μπορείς να προγραμματίσεις τις δημοσιεύσεις σου

Στο επαγγελματικό προφίλ έχεις αυτήν τη δυνατότητα που θα σε γλιτώσει από το ανεβάζεις κάθε φορά την σωστή ώρα χειροκίνητα.

5. Προσθέτεις προϊόντα με tag στα post σου

Προσθέτοντας τα προϊόντα σου σε κάθε δημοσίευση δημιουργείς ένα online shop μέσα στο Instagram. Τι καλύτερο για την επιχείρησή σου;

Ουσιαστικά δημιουργείς ένα μικρό μαγαζί μέσα στο επαγγελματικό σου προφίλ και είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να δημιουργήσεις ένα νέο εισόδημα μέσα από το Instagram. Εξάλλου οι έρευνες ποτέ δεν λένε ψέμματα. Ένα 45% των καταναλωτών έχει δει το προϊόν μέσα στα social media πριν προβεί στην αγορά του και ένα 20% αναζητά στις μηχανές αναζήτησης αμέσως μετά για να μάθει περισσότερα.

Πώς να αλλάξεις το προφίλ σου στο Instagram σε επαγγελματικό

Τώρα που γνωρίζεις τι θα κερδίσεις δεν έχεις παρά να κάνεις την αλλαγή και να απολαύσεις τα πλεονεκτήματα ενός επαγγελματικού προφίλ. Πάμε να δούμε πως θα το καταφέρεις.

Βήμα 1ο: Πήγαινε στις ρυθμίσεις

Μπες στο προφίλ σου και πάτα πάνω στο μενού, στο πάνω μέρος της οθόνης και δεξιά. Στη συνέχεια πάτα ρυθμίσεις και μετά λογαριασμός.

Βήμα 2ο: Άλλαξε σε επαγγελματικό λογαριασμό

Κάνε σκρολ μέχρι να φτάσεις στο κάτω μέρος του μενού. Εκεί θα δεις με μπλε γράμματα: μετατροπή σε επαγγελματικό λογαριασμό. Πάτα το και μετά πάτα συνέχεια.

αλλαγή σε εταιρικό προφίλ

Βήμα 3ο: Διάλεξε έναν τύπο εταιρικού προφίλ

Εκεί θα δεις αρκετούς τύπους επαγγελματικού προφίλ. Το creator αναφέρεται σε δημιουργούς όπως influencers, δημόσια πρόσωπα και άλλου είδους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου. Ενώ μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε μουσικός, καλλιτέχνης ή να κάνεις αναζήτηση και να βρεις ακριβώς τι σου ταιριάζει. Επίσης μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε τύπους επιχειρήσεων, εταιρειών και διαφόρων ειδών καταστήματα.

τύποι εταιρεικού προφίλ στο instagram

Πάνω κάτω όλοι οι τύποι έχουν τα ίδια εργαλεία. Βέβαια το Instagram θέλει ξεκάθαρα να ξεχωρίσει τα προφίλ σε κατηγορίες και να κάνει πιο εύκολη τη διάκριση brand ή influencer – δημόσιο πρόσωπο για τον επισκέπτη. Και το πετυχαίνει.

Τα εργαλεία στους δημιουργούς είναι ελαφρώς διαφορετικά σε σχέση με ένα επαγγελματικό προφίλ. Προφανώς για είναι προσαρμοσμένα στο influencer marketing με έμφαση στην επικοινωνία και στην ευελιξία. Ενώ τα κύρια χαρακτηριστικά και η προσθήκη προϊόντων σε δημοσιεύσεις είναι παρόντα, ώστε να μπορεί ο influencer να προσθέτει τα προϊόντα που προτείνει εύκολα.

Εάν σκέφτεσαι να κάνεις συνεργασίες με brands πρέπει να επιλέξεις το creator account διαφορετικά πρέπει να επιλέξεις έναν τύπο εταιρικού προφίλ ειδικά αν σκέφτεσαι να συνεργαστείς και με influencers.

Τελευταίο βήμα: Σύνδεσε τη σελίδα σου στο Facebook

Μην το ξεχάσεις είναι σημαντικό. Η σύνδεση θα σου επιτρέψει να ανεβάζεις ταυτόχρονα και στις 2 πλατφόρμες, να βάζεις διαφημίσεις μέσα απο το Facebook ads manager, το οποίο παρέχει άψογη στόχευση και να διαχειρίζεσαι όλα τα μηνύματά σου στο Instagram και στο Facebook από το messenger.

Η δημιουργία ενός επαγγελματικού προφίλ είναι μόνο η αρχή για μια πετυχημένη πορεία. Πλέον όμως θα έχεις τα εργαλεία για να πετύχεις προβολή και να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου. Και να είσαι σίγουρος. Οι πελάτες σου βρίσκονται ήδη στο Instagram. Καλώς όρισες!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε τη χρήση τους